Noul Renault Megane 4, asa da

Segmentul compact este unul dintre cele mai aglomerate si, de ce nu, competitive, mai ales pe piata europena. Vedem tot mai multe masini care mai de care mai sofisticate, ce pot satisface nevoile unei familii si care ajung sa inglobeze tehnologiile autoturismelor din clase mai mari. Ei bine, iata ca Renault revine in aceasta lupta cu noul Megane 4, a carei generatie trecute nu a prea avut succes.

colaj-MeganeDesign-ul este fluid cu accente agresive. Poti recunoaste usor masina dupa noua semnatura de lumini: in fata, farurile au forma literei C, iar in spate, luminile roşii se întind de la stopuri pana aproape de sigla. In rest, masina are o forma asemanatoare cu cea a generatiei anterioare, dar, in schimb, gasim acum spoilere desenate astfel incat sa iti inspire dinamism ajutate de muchiile de pe capota, praguri si jante.

Interiorul pastreaza linia eleganta, fluida de la exterior, dar adauga un plus de impresie high-tech. Pe langa acestea, remarcam faptul ca s-a facut un salt la categoriile ergonomie si calitatea materialor. Cel mai bun exemplu de evolutie este chiar noul afisaj R-Link 2 cu un display de 8,7″ dipus vertical si nu orizontal cum ne-am obisnuit pana acum.

Renault-Megane-2016-interiorDar noua compacta a francezilor nu vine doar cu un design nou. Spre exemplu, de acum se adauga o noua versiune de top: GT. Aceasta dispune de sistemul de directie integrala 4Control care poate vira rotile din fata, dar si pe cele din spatein sens invers pana la 80 km/h si în acelasi sens peste aceasta viteza.

O data cu noua generatie a crescut si numarul de motoare diponibile. De acum Megane are nu mai putin de 8 motoare (4 diesel – 4 benzina) cu puteri cuprinse intre 90 si 205 cp.

Gama de propulsoare pe benzina este formata din 3 supraalimentate TCe – 100cp, 130 cp, 205cp si unul aspirat de 115cp. Cel mai puternic motor este disponibil in varianta GT impreuna cu o cutie automata cu dublu ambreiaj si 7 trepte.

Gama de propulsoare diesel este formata din clasicele 1.5dCi, cel mai slab avand 90cp si dintr-un motor 1,6 bi-turbo de 165cp. Daca te intereseaza cutia automata cu dublu ambreiaj, trebuie sa stii ca ea va echipa versiunea de top, dar si cea cu motorul 1,5 dCi 110cp, celelalte fiind disponibile doar cu o cutie manuala cu 6 rapoarte.

Renault-Megane-2016-2Noul Renault Megane 4 nu este inca disponibil in Romania, de aceea nu pot spune nimic despre costuri. Insa pot spune ca noul Megane este o masina mai matura, mult mai rafinata, ce vine sa arate de ce e in stare in lupta cu multii ei competitori din clasa compacta.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *