Renault Kadjar, Familistul
Daca ai nevoie de o masina spatioasa, cu functionalitati de monovolum, capabilitati in off-road si un pret de achizitie destul de scazut, trebiue sa te uiti la un Kadjar. Aspectul este modern si sportiv. Liniile inspira putere, farurile cu LED subliniaza fata agresiva, iar jantele dau o nota de masivitate. Si sa nu mai spun ca designul are la baza schitele unui roman.
Interiorul e un progres pentru Renault. Totul pare a fi de o calitate superioara, iar atentia la detalii este la o cota mai inalta decat la restul modelelor din gama producatorului francez. Cand am spus „functionalitati de monovolum” nu am mintit. Renault a imprumutat solutii de modularitate de la monovolume. Spatiul pentru pasageri este urias, iar portbagajul are nu mai putin de 527l.
Cat despre motoare, consider ca cel mai echilibrat este dci-ul de 130cp si cutia manuala cu 6 rapoarte. Are 4WD si consuma doar 4,8l, dupa datele oficiale. La capitolul tehnologie Kadjar se lauda cu noua tableta R-Link 2, sistem audio BOSE, asistenta la mentinerea benzii de rulare, sistem de detectare a indicatoarelor rutiere, asistenta la parcare si parcare automata.
Avand in vedere ca pretul de pornire este 18.200 de euro pentru echiparea de baza LIFE si motorul Tce de 130 cp, cred ca Renault Kadjar va pune probleme competitorilor, iar vanzarile vor fi mari datorita multitudinii de dotari oferite contra unui pret accesibil.